Prekės gražinamos remiantis LR teisės aktuose nustatytomis prekių gražinimo taisyklėmis. 14 dienų laikotarpyje pirkėjas gali grąžinti prekę, kuri nepradėta eksploatuoti, yra savo pakuotėje, neprarado prekinės išvaizdos. Pradėtas eksploatuoti prekes galima gražinti tik esant gamykliniam brokui.
Svarbu: Perkant diržus, kurių ilgis mažiau nei 110 cm, jie specialiai trumpinami pagal kliento pasirinktą ilgį, todėl tokie diržai laikomi specialiai pritaikytais klientui. Specialiai klientui pritaikytos prekės negali būti grąžinamos be priežasties, jos grąžinamos tik aptikus gamyklinį broką.
Internetu arba fizinėje parduotuvėje įsigytas prekes galite gražinti sekančiais būdais:
1. Išsiųsti jas mums per LP Express, Omniva ar Venipak paštomatus. Siųsti reikėtų į Vilniaus Norfa Rygos paštomatą . Gavėjas: Vilnius Fashion Belts, tel. Nr. +37065977132.
Prieš išsiunčiant gražinamas prekes informuokite mus elektroniniu paštu kokybiskibatai@gmail.com apie ketinimą gražinti. Taip pat galite atsiųsti prekes per Lietuvos paštą. Tokiu atveju siųsti reikėtų adresu: Vilnius, Viršuliškių g. 40, PC MADA, 2-as aukštas, parduotuvė Vilniaus Avalynė. Kai gausime išsiųstas prekes, dviejų darbo dienų laikotarpyje gražinsime pinigus pervedant juos į sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas. DĖMESIO: Prekių gražinimo atveju pristatymo išlaidas (prekių siuntimo pardavėjui kaštus) dengia pirkėjas.
2. Mūsų fizinėje parduotuvėje kurios adresą rasite čia; Jeigu prekė nebuvo eksploatuota, gražinsime pinigus arba pakeisime kita preke nedelsiant. Jeigu prekės gražinimo priežastis gamyklinis brokas, prekę turėsite palikti parduotuvėje, kad įmonės ekspertai galėtų įvertinti problemos priežastį. Atsakymą gausite ne vėliau kaip per 10 darbo dienų.
Įsigyjant prekes mūsų internetinėje arba fizinėje parduotuvėje pirkėjas įgauna teisę į 24 mėnesių teisinę garantiją. Tai reiškia, kad šiuo laikotarpiu pastebėjęs gamyklinį broką pirkėjas turi teisę kreiptis į pardavėją dėl šio gamyklinio broko pašalinimo. Nesant galimybei pašalinti gamyklinio broko per protingą laiką, pirkėjas turi teisę į kainos sumažinimą arba pinigų gražinimą. DĖMESIO: Pirkėjas pastebėjęs gamyklinį broką turi nedelsiant nustoti eksploatuoti įsigytą prekę ir per protingą laiką kreiptis į pardavėją. Jeigu pirkėjas pastebėjęs gamyklinį broką toliau eksploatuoja įsigytą prekę ir nesikreipia į pardavėją dėl gamyklinio broko pašalinimo per protingą laiką, laikoma, kad pirkėjas sutinka su šiuo gamykliniu broku ir tokiu būdu netenka teisės į teisinę garantiją.
Esant poreikiui prašymus ir skundus dėl mūsų internetinėje arba fizinėje parduotuvėje įsigytų prekių galite pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje – http://ec.europa.eu/odr/.
Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, www.vvtat.lt.